Train over me στη κυριολεξία διότι το πιο εντυπωσιακό στην επίδειξη του οίκου Louis Vuitton ήταν το τρένο που διέσχισε την runway για την επίδειξη της συλλογής του Marc Jacobs με την πρώτη σειρά των καλεσμένων να ανησυχούν μην τους πατήσει.
Τα σκηνικά ήταν εντυπωσιακά, η ιδέα του παλιού τρένου πανέξυπνη μιας και η κολεξιόν είχε επιρροές από την δεκαετία '20 και '30, αλλά η ίδια η κολεξιόν απογοήτευσε πολλούς, ενώ από τους κριτικούς μόδας χαρακτηρίστηκε ως η χειρότερη επίδειξη του οίκου. Παρόλα αυτά είναι από τα ελάχιστα show που άρχισαν ακριβώς στην ώρα τους κάτι που δεν συνηθίζεται σχεδόν ποτέ σε καμία πρωτεύουσα και σε κανένα show της εβδομάδας μόδας.
Τα μοντέλα αναπαριστούσαν τους επιβάτες του τρένου, το οποίο κατασκευαζόταν επί 5 μήνες από τους σκηνογράφους του οίκου. Συνοδεύονταν από αχθοφόρους (οι οποίοι δεν ήταν μοντέλα) που κρατούσαν στο χέρι μέχρι και 3 από τις πιο διάσημες και πολυαγαπημένες απ' όλους τσάντες του οίκου και ταξίδευαν από την επαρχία σε μια μεγαλύτερη πόλη όπως υποστήριξε και ο ίδιος ο Marc Jacobs.
Μετά την λήξη του show υποστήριξε πως σκοπός του ήταν "η επίδειξη να μοιάζει βγαλμένη από άλλη εποχή" όπως και έγινε. Σχεδίασε την συλλογή με "ανάποδο σκεπτικό" θα μπορούσαμε να πούμε, αφού η πρώτη σκέψη ήταν το τρένο και στην συνέχεια το ποια τσάντα θα ήταν πρακτική για το ταξίδι, γι αυτό σχεδίασε μεγάλες τσάντες ή "μικρές βαλίτσες" όπως τις χαρακτήρισε. Στο τέλος δημιούργησε τα ρούχα με βάση τις τσάντες.
"We wanted it to be historic," δήλωσε ο Jacobs. "I think you can look at it and see almost 1960s or 70s, those times when they were referring to a more romantic past and that was what really turned us on. It wasn’t sporty, it wasn’t casual or minimal or conceptual. It wasn’t modern." Σε ελεύθερη μετάφραση υποστήριξε πως θέλησε να "επανακυκλοφορήσει" την πρώτη κολεξιόν που έκανε ποτέ ο οίκος και γι΄αυτό σχεδίασε ρομαντικά ρούχα και όχι μοντέρνα.
Όσον αφορά την επίδειξη πολλοί υποστήριξαν πως η ιδέα για το concept είναι "κλεμμένη" από την επίδειξη του δικού μας σχεδιαστή Βασίλειου Κωστέτσου του 1999. Τότε ο σχεδιαστής μας χρησιμοποίησε το τρένο σαν μεταφορά για την εξέλιξη και την διαδρομή της γυναίκας του 1999 στην νέα χιλιετία του 2000 και χρησιμοποίησε ένα αληθινό τρένο που κυκλοφορούσε στην παλιά Αθήνα σε αντίθεση με τον Marc Jacobs που δημιούργησε ένα σκηνικό που παρίστανε τρένο. Άλλο κοινό στοιχείο ανάμεσα στις δύο επιδείξεις είναι τα δερμάτινα και τα πολύχρωμα prints, τα υπερμεγέθη καπέλα και τα γάντια, ενώ μια κύρια διαφορά είναι οι χρωματικές παλέτες που χρησιμοποίησαν οι δυο σχεδιαστές.
Κάποιοι είπαν επίσης ότι η φετινή κολεξιόν του Louis Vuitton έμοιαζε και με παλαιότερες της Prada και της Miu Miu, αλλά και με το couture show του John Galliano για τον Dior.
Δείτε παρακάτω μερικά από τα καλύτερα κομμάτια της φετινής συλλογής για το φθινόπωρο/χειμώνα του 2012 - 2013.
Δείτε εδώ ολόκληρη την επίδειξη.
Τα σκηνικά ήταν εντυπωσιακά, η ιδέα του παλιού τρένου πανέξυπνη μιας και η κολεξιόν είχε επιρροές από την δεκαετία '20 και '30, αλλά η ίδια η κολεξιόν απογοήτευσε πολλούς, ενώ από τους κριτικούς μόδας χαρακτηρίστηκε ως η χειρότερη επίδειξη του οίκου. Παρόλα αυτά είναι από τα ελάχιστα show που άρχισαν ακριβώς στην ώρα τους κάτι που δεν συνηθίζεται σχεδόν ποτέ σε καμία πρωτεύουσα και σε κανένα show της εβδομάδας μόδας.Τα μοντέλα αναπαριστούσαν τους επιβάτες του τρένου, το οποίο κατασκευαζόταν επί 5 μήνες από τους σκηνογράφους του οίκου. Συνοδεύονταν από αχθοφόρους (οι οποίοι δεν ήταν μοντέλα) που κρατούσαν στο χέρι μέχρι και 3 από τις πιο διάσημες και πολυαγαπημένες απ' όλους τσάντες του οίκου και ταξίδευαν από την επαρχία σε μια μεγαλύτερη πόλη όπως υποστήριξε και ο ίδιος ο Marc Jacobs.
Μετά την λήξη του show υποστήριξε πως σκοπός του ήταν "η επίδειξη να μοιάζει βγαλμένη από άλλη εποχή" όπως και έγινε. Σχεδίασε την συλλογή με "ανάποδο σκεπτικό" θα μπορούσαμε να πούμε, αφού η πρώτη σκέψη ήταν το τρένο και στην συνέχεια το ποια τσάντα θα ήταν πρακτική για το ταξίδι, γι αυτό σχεδίασε μεγάλες τσάντες ή "μικρές βαλίτσες" όπως τις χαρακτήρισε. Στο τέλος δημιούργησε τα ρούχα με βάση τις τσάντες.
"We wanted it to be historic," δήλωσε ο Jacobs. "I think you can look at it and see almost 1960s or 70s, those times when they were referring to a more romantic past and that was what really turned us on. It wasn’t sporty, it wasn’t casual or minimal or conceptual. It wasn’t modern." Σε ελεύθερη μετάφραση υποστήριξε πως θέλησε να "επανακυκλοφορήσει" την πρώτη κολεξιόν που έκανε ποτέ ο οίκος και γι΄αυτό σχεδίασε ρομαντικά ρούχα και όχι μοντέρνα.
Όσον αφορά την επίδειξη πολλοί υποστήριξαν πως η ιδέα για το concept είναι "κλεμμένη" από την επίδειξη του δικού μας σχεδιαστή Βασίλειου Κωστέτσου του 1999. Τότε ο σχεδιαστής μας χρησιμοποίησε το τρένο σαν μεταφορά για την εξέλιξη και την διαδρομή της γυναίκας του 1999 στην νέα χιλιετία του 2000 και χρησιμοποίησε ένα αληθινό τρένο που κυκλοφορούσε στην παλιά Αθήνα σε αντίθεση με τον Marc Jacobs που δημιούργησε ένα σκηνικό που παρίστανε τρένο. Άλλο κοινό στοιχείο ανάμεσα στις δύο επιδείξεις είναι τα δερμάτινα και τα πολύχρωμα prints, τα υπερμεγέθη καπέλα και τα γάντια, ενώ μια κύρια διαφορά είναι οι χρωματικές παλέτες που χρησιμοποίησαν οι δυο σχεδιαστές.Κάποιοι είπαν επίσης ότι η φετινή κολεξιόν του Louis Vuitton έμοιαζε και με παλαιότερες της Prada και της Miu Miu, αλλά και με το couture show του John Galliano για τον Dior.
Δείτε παρακάτω μερικά από τα καλύτερα κομμάτια της φετινής συλλογής για το φθινόπωρο/χειμώνα του 2012 - 2013.
Δείτε εδώ ολόκληρη την επίδειξη.














Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Πείτε μας τη γνώμη σας!